

اداره حمل و نقل دریایی آمریکا (ABS) سیستم خنک کننده، HVAC(ذخیره انرژی و سیستم تهویه مطبوع) کشتی بر پایه آمونیاک را تأیید می کند.
اداره حمل و نقل دریایی آمریکا (ABS) موافقت اصولی (AIP) را به صنایع سنگین هیوندای (HHI) با نام جدید (HD HHI) “ما رویاهای انسانی را با دینامیک انسانی محقق خواهیم کرد” برای سیستم تبرید جدید (HVAC) کشتی مبتنی بر آمونیاک اعطا کرده است.
طبق گفته انجمن مهندسین گرمایش، تبرید و تهویه مطبوع آمریکا؛ مجموعه هیوندای که در پاسخ به درخواست مالکان کشتی برای تبرید سیستمهای تهویه مطبوع با استفاده از آمونیاک توسعه یافته است راهحلی سازگار با محیط زیست با عدم پتانسیل تخریب لایه اوزون (ODP) و نیز عدم گرمایش جهانی را ارائه میدهد.
” پانوس کوتسوراکیس نایب رئیس پایداری جهانی ABS ( به معنی ثبات تولیدات برای حمایت از نسل های آینده زمین) ” ، سیستم تبرید را به عنوان یک ” توسعه هیجان انگیز ” برای تلاش و تحقیق برای کربن زدایی صنعت وابسته به بازرگانی دریایی به منظور یافتن راه حل های پایدار توصیف کرد.
وی ادامه داد: “ABS” همیشه در ایمنی پیشتاز بوده است، بنابراین ما در موقعیت خوبی برای مقابله با چالشهای موجود بر روی کشتی و در ساحل، ناشی از سمی بودن و اشتعال آمونیاک هستیم. “ABS” متعهد به رهبری صنعت در حیطه حمایت از پذیرش ایمن آمونیاک در دریا است.
“ABS” از قوانین دریایی کشتی های خود برای انجام بررسی های فنی مناسب طرح ها، مواد، تجهیزات آتش نشانی و ایمنی پرسنل، لوله کشی، الکتریکی، آزمایش های عملیاتی و ارزیابی ریسک استفاده کرد.
“ABS” از قوانین کشتی های دریایی خود برای اداره و انجام بررسی های فنی مناسب طرح ها، مواد، تجهیزات آتش نشانی و ایمنی پرسنل، لوله کشی، الکتریکی، آزمایش های عملیاتی و ارزیابی ریسک استفاده کرد.
” هوان سیک لی رئیس دفتر طراحی کشتی در صنایع سنگین هیوندای (HD HHI) ” گفت: این شرکت به تلاش برای تحقق خنثی بودن کربن ( تعادل بین انتشار و جذب کربن از جو در مخازن کربن ) دریایی ادامه خواهد داد.
سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) در حمایت از بخش کربن زدایی می خواهد تا سال 2050 به انتشار خالص گازهای گلخانه ای حاصل از کشتیرانی بین المللی برسد، تعهدی برای اطمینان از جذب سوخت های گاز گلخانه ای جایگزین خالص و نزدیک به خالص تا سال 2030.